پشتیبانی تلفنی و حضوری
13 تیر 1395, 15:41
13231 بازدید
بر اساس خط مشی شرکت در ارائه سرویس بهتر به مشتریان، این شرکت اقدام به راه اندازی خدمات پشتیبانی به صورت حضوری و تلفنی نموده است.
پشتیبانی تلفنی:
این سرویس در حال حاضر برای مشتریان شرکت هزینه ایی نداشته و کارشناس فنی در طول مدت ۲۴ ساعت شبانه روز و حتی تعطیلات آمادگی پاسخگویی به سوالات شما مشتریان محترم را دارد. در این پشتیبانی حداکثر تلاش برای راهنمایی و رفع اشکال بصورت تلفنی صورت می پذیرد و در مواردیکه نیاز به حضور کارشناس فنی در محل مشتری احساس شود هماهنگی برای مراجعه در تهران برای روز بعد و در شهرستان ها در اسرع وقت صورت خواهد پذیرفت.
خاطر نشان می نماید که پشتیبانی حضوری در تهران بصورت کاملاً رایگان است و در شهرستان ها فقط هزینه ایاب و ذهاب و اقامت محاسبه خواهد گردید. در ضمن عقد قرارداد برای اشخاص و یا شرکتهایی که خواستار خدمات پشتیبانی می باشند و بعضاً مشتری شرکت نبوده و یا از محصولات دیگری استفاده می نمایند با پرداخت هزینه اندکی می توانند از تواناییهای تیم پشتیبانی این شرکت بهره مند شوند.