نصب دوربین مدار بسته و معرفی خدمات مرتبط
9 تیر 1395, 14:10
35955 بازدید
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که خدمات پس از فروش و گارانتی دوربین مدار بسته در چه سطحی از اهمیت قرار دارد؟
آیا فقط قیمت و یا نوع مارک دوربین مداربسته است که شما را ترغیب میکند که خدمات و محصولات یک شرکت خاص را استفاده کنید؟
آیا می دانید ایده جدید مهام گستر خیلی به برند و مارکهای معروف دنیا در مورد نصب دوربین های مدار بسته اهمیت نمی دهد؟
حال به این سوالات به تفکیک اهمیت پاسخ خواهیم داد.
خدمات پس از فروش از نظر مهام گستر چیست؟
ما بر آن باوریم که رضایت مشتریان از نوع خدمات و نصب دوربین مدار بسته، بیشتر از فاکتورهای دیگر در این زمینه برای مشتری اهمیت دارد.
ایده جدید مهام گستر برای تمامی محصولات و خدمات خود یک سال پشتیبانی ۲۴ ساعته در هر زمان و شرایطی را تضمین می کند که یک اصل از اصول مشتری مداری می باشد.
چرا مهام گستر از مارک یا برندی مشخص در محصولات دوربین مداربسته ارائه شده خود استفاده نمی کند؟
این سوال شاید بحث بسیار زیادی را می طلبد ولی جایز است به چند نکته در مورد آن اشاره کنیم.
استفاده از مارک و برند معروف در خیلی از مواقع شاید باعث آسودگی خیال مشتری شود ولی آیا همه دغدغه های مشتری را می تواند فراهم آورد؟ مثلا همین که مشتری بگوید از دوربین مدار بسته پاناسونیک یا دوربین مداربسته سامسونگ استفاده کرده ام، کافیست؟
به صراحت می گوییم شاید تنها ۱۰ درصد از خواسته های مشتری را این موضوع بر طرف می کند. آیا به این فکر کرده اید که مشتری چقدر از هزینه های تبلیغات این نوع از دوربین های مدار بسته را باید تقبل کند؟
مهام گستر از مارک های معتبر تا جای امکان استفاده نخواهد کرد مگر آنکه خواست مشتری بر آن باشد.
توان و دانش فنی مهام گستر به حدی است در صورتیکه دوربین مدار بسته ایی که استفاده می کند هر چند شرکت تولید کننده، آنرا گارانتی نکرده باشد خود به تنهایی گارانتی کند. یکی از دلایل اصلی راه اندازی پشتیبانی ۲۴ ساعته توسط این شرکت بر همین مبنا می باشد.
نکته
با این وجود در صورتیکه پیشنهاد دهنده محصول ما باشیم، محصولاتی را که هم از لحاظ قیمت و هم تنوع در محصول احتیاجات مشتری را برآورده کند و نیز برندی باشد که همه دغدغه های تیم پشتیبانی ما را نیز از نظر کیفی و کمی برطرف کند، معرفی خواهیم کرد.تماس با ما